"Această dispută este caracterizată pentru celelalte state membre ale UE ca element de incoerenţă şi slăbiciune a României".
"În România nu e o dezbatere, e o dispută. Disputa aceasta poate să fie folosită, din punct de vedere tactic, pe durata negocierilor şi-n cadrul Consiliului şi ulterior. Însă ce ar trebui să constatăm este că România nu are o poziţie de negociere să zicem de invidiat (...). Dar cred că aici ar interesa cel mai mult să vedem nu care este poziţia preşedintelui sau care este poziţia premierului, care este poziţia Guvernului şi care este poziţia Parlamentului. Acestea ar fi trebuit să le întâlnim în 2010-2011. Acum ar trebui să vedem care este poziţia României, pentru că negociază România, are interes România. Este păcat, de aceea spuneam că e mai degrabă o dispută politicianistă, decât o dezbatere politică". Cosmin Ruscior in dialog cu Vasile Puşcaş, fost negociator-şef cu UE
"Această dispută este caracterizată pentru celelalte state membre ale UE ca element de incoerenţă şi slăbiciune a României".
"În România nu e o dezbatere, e o dispută. Disputa aceasta poate să fie folosită, din punct de vedere tactic, pe durata negocierilor şi-n cadrul Consiliului şi ulterior. Însă ce ar trebui să constatăm este că România nu are o poziţie de negociere să zicem de invidiat (...). Dar cred că aici ar interesa cel mai mult să vedem nu care este poziţia preşedintelui sau care este poziţia premierului, care este poziţia Guvernului şi care este poziţia Parlamentului. Acestea ar fi trebuit să le întâlnim în 2010-2011. Acum ar trebui să vedem care este poziţia României, pentru că negociază România, are interes România. Este păcat, de aceea spuneam că e mai degrabă o dispută politicianistă, decât o dezbatere politică". Cosmin Ruscior in dialog cu Vasile Puşcaş, fost negociator-şef cu UE