MIRA TELECOM a finalizat un nou proiect de securitate, dedicat intervențiilor rapide în situații de urgență, generate de calamități precum inundații, incendii, explozii, alunecări de teren sau cutremure. Compania a livrat un nou Centru Mobil de Comandă și Control (C.M.C.C.) care va fi utilizat de un Inspectorat pentru Situații de Urgență (ISU) județean. Este al treilea proiect de acest gen, realizat în ultimii doi ani.
Centrul Mobil de Comandă și Control reprezintă un punct centralizat de decizie, comandă și intercooperare între resursele implicate în misiune, cu rol de asigurare și gestionare a comunicării între autoritățile locale și centrale, direct din zona calamitată.
Scopul principal al C.M.C.C. este acela al scăderii timpului de operare și intervenție și creșterii eficienței operațiunilor de monitorizare, identificare, înștiințare - alarmare și intervenție în situații de urgență.
C.M.C.C. asigură interoperabilitatea între administrația locală, salvare, poliție, jandarmi, pompieri, protecția civilă și gestionează în paralel două sisteme - sistemul de comunicații, care permite punerea în legătură audio a doi sau mai mulți interlocutori și Sistemul Unic Național de Urgență 112.
Printre beneficii se numără mobilitatea, creșterea vitezei de reacție și intervenție în cazul apariției unui eveniment, creșterea eficienței operațiunilor de monitorizare, identificare, înștiințare - alarmare și intervenții în cazuri de urgență și creșterea randamentului sistemelor individuale printr-un management centralizat.
“Această livrare face parte dintr-o serie de proiecte derulate de MIRA TELECOM în ultimii doi ani, prin care autoritățile locale din diverse zone ale țării au fost dotate cu echipamente capabile să asigure o intervenție rapidă în zonele calamitate. Alături de Centrele Mobile de Comandă și Control am livrat și o serie de autospecia