Salonul Auto de la Los Angeles nu este doar locul unde vor fi văzute cele mai noi modele ale companiilor auto. Pentru a noua oară, expoziţia va fi locul unde echipele de design ale celor mai importante companii auto vor intra într-o competiţie de creaţie a celor mai interesante genuri, prin prezentarea unor concepte vizionare pe tema mobilităţii individuale.
În 2012, echipele de design au fost provocate să creeze maşina de poliţie a anului 2025, destinată patrulării pe autostrăzi. Soluţia furnizată de divizia BMW, DesignworksUSA, demonstrează că echipa de design BMW poate oferi mult mai mult decât cei 40 de ani de istorie bogată în design de produs. Conceptul vizionar ePatrol oferă o idee despre puterea inovatoare şi gândirea viitoare pe care compania-mamă BMW Group, dar şi clienţii externi din principalele industrii le aşteaptă de la DesignworksUSA în următorii 40 de ani.
Inventarea tendinţelor
În 2012, echipele de design au primit misiunea de a realiza soluţii creative pentru maşini de patrulare în viitor, totul pe baza unui set de criterii care a inclus: nevoi viitoare pentru tehnologia avansată; viteză şi agilitate pe sistemele de autostrăzi din viitor; creativitatea soluţiei; şi îndeplinirea standardelor de emisii şi a sensibilităţii de mediu pentru anumite regiuni (inclusiv întreţinere şi reciclare). În plus, echipele au primit provocarea de a privi în viitor pentru a-şi imagina şi a crea tendinţe şi instrumente care nu au mai fost imaginate, cu complexitatea suplimentară a maşinii destinată aplicării legii. "Rolul DesignworksUSA, ca spaţiu de cercetare, este acela de a contesta status quo pentru actualele soluţii de produse", a comentat Laurenz Schaffer, preşedinte DesignworksUSA, cu privire la soluţia oferită de echipa de design.
"Am dorit să prezentăm un impuls vizionar pentru tema patrulării pe autostrăzi. Prin urmare,