Black Friday nu s-a terminat, dar momentul său de glorie a trecut, odată cu epuizarea stocurilor magazinelor online, asaltate de către clienţi de la primele ore ale dimineţii. Între timp, în oraşe, oamenii se înghesuie spre electronice.
De asemenea, Black Friday a fost şi este un subiect de discuţie pe reţelele sociale şi în presă. Cei de la Ze List au realizat monitorizarea sa şi au concluzionat că acest eveniment a fost cel mai popularizat în online, din rândul celor comerciale.
Potrivit Ze List, Black Friday a fost menţionat de 12.350 de ori în ultimele 24 de ore şi a înregistrat un număr de vizualizări estimate de aproximativ 24 de milioane. Evident, cele mai multe discuţii s-au purtat pe Twitter, cu 4.067 menţionări.
Cu toate acestea, dacă pe Twitter a fost discuţia, pe Facebook a fost promovarea. Numărul de afişări generate de către această platformă au fost de peste 18 milioane. De asemenea, în presă au fost 924 de menţionări ale evenimentului.
Cum s-a stat faţă de anul trecut?
2012 a fost un an mai intens pentru cumpărăturile online de Black Friday, atât la nivelul vânzărilor, cât şi ca popularitate. Black Friday a avut de peste trei ori mai mult apariţii în mediul online, anul trecut evenimentul fiind menţionat de 3.500 de ori.
De asemenea, Black Friday 2012 a avut de opt ori mai multe impresii estimate decât în anul predent, se arată în monitorizarea Ze List.
Evident, topul magazinelor electrocasnice din punct de vedere al popularităţii a fost obţinut de către eMag, pe locul doi a fost Altex, iar pe trei Flanco.