Ca sa-l parafrazez eufemistic pe marele artist Constantin Tanase, a fost "greu cu die, der, das" pentru Steaua in partida cu nemtii. Aceasta mein kampf a lui Reghecampf din penultima etapa a grupei s-a incheiat cu o executie in public.
Un dezastru aproape nedigerabil. Aseara, pe Arena Nationala, ros- albastrii au aratat ca sunt niste regi chiori in tara orbilor primei ligi romanesti. Cei din Stuttgart le-au demonstrat, celor dispusi sa invete, ca nu degeaba in orasul lor s-au inventat motocicleta si automobilul pe 4 roti de catre Gottlieb Daimler si Wilhelm Maybach.
Primul si cel mai vinovat de mursecarea echipei este tehnicianul stelist. A spus-o indirect omologul sau de la oaspeti, Bruno Labbadi. Svabul a pus echerul si compasul pe ultimele evolutii ale trupei din Ghencea. A masurat, a calculat, apoi a taiat de cinci ori. In carne vie.
Cum sa interpretezi aceeasi partitura dintr-un campionat submediocru, care-ti permite tot soiul de experimente, in fata unei masinarii minutios reglate ce reprezinta totusi fotbalul german? Desi se afla clasata pe un amarat loc in a doua jumatate a Bundesligii. Ce s-ar fi intamplat daca oaspetii se numeau Bayern Munchen?
Reghecampf a jucat sinucigas in compania "taifunurilor" Sakai, Okazaki, Molinaro, Ibisevici. Pana la sfarsit.Fara sa dea semne ca pricepe ceva din cursul de fotbal sustinut de germani. Si-a dorit sa faca spectacol in compania unui robot cu tricou si jambiere. Programat sa ucida sperante si dotat cu acumulatori pentru 3-4 meciuri.
Mai ales pe benzi, nemtii au prins viteze de Porsche, fiindca tot vorbim despre orasul natal al celebrului constructor de automobile. Unul pe fata, doi pe dos, cam asa i-au crosetat cei de la Stuttgart pe stelisti. Defensiva gazdelor semana cu o plasa de tantari prin care treceau vanturile inghetate ale nordului. Un 3-4-3 de tip sva