De Black Friday, românii nu s-au lăsat mai prejos şi au luat cu asalt magazinele. Acestea au anunţat oferte, iar siteurile au făcut publice reduceri de până la 70% la aproximtiv 100.000 de produse. Peste 4,1 milioane de români au auzit de campania de reduceri Black Friday, iar dintre aceştia 59,3%, respectiv 2,43 milioane, sunt interesaţi să facă achiziţii, potrivit unui studiu realizat de compania Daedalus. Anul acesta, pentru a veni în sprijinul clienţilor, retailerii au creat aplicaţii speciale pentru compararea preţurilor. Tot în acest an, în premieră, vor face reduceri, pe lângă comercianţii de produse electronice sau electrocasnice, şi cei de cosmetice sau librăriile. Iniţial, sărbătorită o singură zi, vinerea neagră a devenit, în ultimii ani, weekend-ul Black Friday, o adevărată frenezie a amatorilor de shopping, în care se dă startul sezonului cumpărăturilor pentru sărbători. În unele state americane, vinerea neagră este sărbătoare legală. Angajaţii fie primesc o zi liberă, fie îşi iau concediu. Şi asta pentru că, în mod normal, magazinele îşi deschid porţile pe la două-trei dimineaţa. De aceea, cei care vor să fie siguri că prind cele mai bune oferte, formează cozi uriaşe în faţa magazinelor, cu ore bune înainte de deschidere.
De Black Friday, românii nu s-au lăsat mai prejos şi au luat cu asalt magazinele. Acestea au anunţat oferte, iar siteurile au făcut publice reduceri de până la 70% la aproximtiv 100.000 de produse. Peste 4,1 milioane de români au auzit de campania de reduceri Black Friday, iar dintre aceştia 59,3%, respectiv 2,43 milioane, sunt interesaţi să facă achiziţii, potrivit unui studiu realizat de compania Daedalus. Anul acesta, pentru a veni în sprijinul clienţilor, retailerii au creat aplicaţii speciale pentru compararea preţurilor. Tot în acest an, în premieră, vor face reduceri, pe lângă comercianţii de produse electronice sau el