Emag a explicat pe blogul oficial al companiei ca a preferat sa nu anunte ora de incepere a campaniei Black Friday pentru a evita o perioada si mai mare de cadere a site-ului.
“Ati intrebat multi dintre voi de ce nu am anuntat ora de incepere, desi anul trecut am pornit la ora 5”, scrie pe blogul oficial al eMag.
“Explicatia este simpla – din studiile facute si din activitatea online de saptamana trecuta am estimat un trafic record, mult peste anul trecut. Asa a si fost - de trei ori mai mare, daca ne referim la numarul de vizitatori simultani. In online atat volumul de trafic e important cat si distibutia lui in timp, astfel incat concentrarea la ora fixa a sute de mii de vizitatori este fatala pentru cele mai redutabile servere.
Desi ne-am pregatit foarte bine, ca dovada ca dupa depasirea varfului, serverele au raspuns instantaneu in peste 95% din timp, am avut o perioada de 20 de minute in care nu am fost online. Daca am fi anuntat ora exacta, probabil ca perioada de cadere ar fi fost mai mare si revenirea mult mai dificila”, mai scrie Radu Apostolescu, directorul de dezvoltare eMag.
Pana la ora 12:00 la eMag s-au comandat peste 100.000 de produse iar site-ul avea peste 1,2 milioane de de vizite.
Citeste si: Black Friday 2012: Site-uri blocate si stocuri epuizate inca de la primele ore (Foto) Emag a explicat pe blogul oficial al companiei ca a preferat sa nu anunte ora de incepere a campaniei Black Friday pentru a evita o perioada si mai mare de cadere a site-ului.
“Ati intrebat multi dintre voi de ce nu am anuntat ora de incepere, desi anul trecut am pornit la ora 5”, scrie pe blogul oficial al eMag.
“Explicatia este simpla – din studiile facute si din activitatea online de saptamana trecuta am estimat un trafic record, mult peste anul trecut. Asa a si fost - de trei ori mai mare,