Black Friday reprezintă în social media cel mai important eveniment de tip comercial (exceptând activitătile cu caracter politic), niciun alt eveniment de acest tip neavând o asemenea expunere.
În ultimele 24 de ore, Black Friday a fost menţionat în mediile sociale de 12.349 de ori şi a înregistrat un viewership (vizualizări estimate) de 24.205.000. Cele mai multe discuţii despre eveniment s-au purtat în cadrul Twitter cu 4.067 de menţionări. Din perspectiva viewership-ului, canalul de comunicare cu cel mai mare impact este Facebook, acesta având cel mai mare număr de vizualizări estimate la 18.171.000.
Comparativ cu Black Friday 2011
Comparativ cu ediţia din anul 2011, anul acesta evenimentul Black Friday a avut de aproximativ de 3 ori mai multe apariţii în mediul online, anul trecut evenimentul fiind menţionat de 3.533 de ori. În ceea ce priveşte viewership-ul, Black Friday 2012 a generat de aproximativ 8 ori mai multe impresii estimate decât în anul precedend, când au fost înregistrate 2.900 000 de impresii.
Atât în cadrul ediţiei din anul 2011, cât şi anul acesta, cele mai multe menţionari ale evenimentului au fost realizate pe Twitter, însă acum s-au înregistrat de aproape două ori mai multe apariţii în cadrul acestui canal, fiind realizate 4.067 de menţionări faţă de anul trecut, cand au fost realizate 2.226 de menţionări.
Top magazine IT&C/electrocasnice
Categoria cea mai importantă este cea a produselor IT&C/electrocasnice, iar un clasament în funcţie de numărul de menţionări poate fi analizat mai jos.
Cel mai mentionat brand din aceasta categorie este eMag având 3.443 de apariţii în mediile sociale şi un viewership estimat de 5.274.000 de impresii. Locul doi este ocupat de Altex, care a înregistrat de aproximativ 4 ori mai putine menţionări în mediul online, avand 810 apariţ