Pasagerii operatorului de transport aerian TAROM pot să rezerve şi să achite biletul de avion cu cardul printr-un sistem automat de plată care include scanarea antifraudă şi emiterea de facturi, informează un comunicat al companiei.
"Pasagerii TAROM care contactează telefonic sau prin e-mail Call Center-ul TAROM sau una dintre agenţiile TAROM din România pot să rezerve şi să achite pe loc biletul de avion, cu cardul, având la dispoziţie un sistem automat de plată care include scanarea antifraudă şi emiterea de facturi. După rezervare, pasagerul primeşte un link de plată pe e-mail şi o alertă SMS cu detaliile aferente plăţii, precum şi data de expirare a rezervării împreună cu data expirării plăţii", se arată în comunicat.
Tranzacţiile pot fi efectuate prin cărţi de credit VISA, MasterCard şi Maestro, fiind autentificate 3D Secure cât şi filtrate prin intermediul modulului de scanare antifraudă integrat aplicaţiei.
După emiterea biletului, aplicaţia va genera factura aferentă, în baza datelor introduse în modulul de plată şi va fi transmisă către pasager pe adresa sa de e-mail.
Compania Naţională de Transporturi Aeriene Române TAROM a fost înfiinţată în 1954 şi îşi desfăşoară activitatea sub autoritatea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii. Compania este membră a Alianţei SkyTeam din 25 iunie 2010, oferind astfel pasagerilor săi acces la mai multe destinaţii şi conexiuni. TAROM este membră a Asociaţiei Internaţionale a Transportatorilor Aerieni (IATA) din 1993 şi a Asociaţiei Companiilor Aeriene Europene (AEA) din 2000.
Sursa: Agerpres