Prețul de participare la licitația Jurnalul național: 168.000 euro; Despre Antena 3, constatare sociologică. Acestea sunt două dintre titlurile Revistei presei despre presă din 24 noiembrie.
Dailybusiness: Prețul de participare la licitația Jurnalul național: 168.000 euro. Companiile care doresc să liciteze pentru marca Jurnalul național trebuie să depună suma de 168.000 de euro. G Canale & C SA, tipografia care execută silit Editura Intact, a publicat anunțul legat de scoaterea la licitație a mărcii Jurnalul național în ziarul Adevărul. Licitația va avea loc în 29 noiembrie.
Mediafax: Pro TV – lider de audienţă. Pro TV a fost lider de audienţă pe toate segmentele de public, joi seară, cu “Happy Hour”, Ştirile Pro TV, serialul “Las Fierbinţi”, emisiunea de divertisment “Spitalul de demenţă” şi meciul de fotbal disputat între VfB Stuttgart şi Steaua Bucureşti, au anunțat reprezentanții televiziunii. În minutul de aur, de la 18:38, aproape 2,5 milioane de români au urmărit Happy Hour. Pro TV a fost lider de audienţă pe tot intervalul emisiunii, obţinând pe publicul comercial din mediul urban o audienţă medie de 6,4 puncte de rating şi 20,3% cota de piaţă, în timp ce Antena 1 obţinea 5,2 puncte de rating şi 16,5% cota de piaţă. La nivelul întregului public din România, Pro TV era lider de audienţă, cu 8,6 puncte de rating şi 20,1% cota de piaţă.
Contributors: Despre Antena 3, constatare sociologică. Editorialistul Barbu Mateescu face o trecere în revistă a cifrelor de audiență ale Antenei 3. ”În luna august cea mai vizionată emisiune de la Antena 3 a avut în medie 534 de mii de telespectatori (sursa). Nu este vorba de aceiaşi 534 de mii de fiecare dată. Mai există şi alte emisiuni, cinci la număr, care au peste 300 de mii de telespectatori. Este greu de crezut că fiecare din aceste emisiuni are un public aparte. Cel mai probabil vorbim de maxim 4 mil