Iulian Stanciu, directorul general al companiei
Compania eMag, cel mai mare retailer online IT&C local, estimează că va înregistra astăzi, în cadrul evenimentului de shopping Black Friday, comenzi pentru aproximativ 150.000 de produse, dintre care circa 120.000 au preţuri reduse şi sunt dedicate acestei campanii.
"Livrarea se va face într-un interval de maximum 7 zile. În online există câteva gâtuiri ale procesului - există site-ul, toată lumea trece prin el şi logistica. Totul se livrează de la logistică", a declarat în cadrul emisiunii ZF Live Iulian Stanciu, directorul general al companiei.
"Chiar dacă vom lucra 24 din 24, avem circa 15.000 de metri pătraţi de depozit şi acum sunt «full». Sunt lucruri în depozit automatizate special pentru sezonul de cumpărături din noiembrie-decembrie. Dar nu putem livra mai mult de 10.000 de comenzi pe zi - adică aproximativ 20.000 de produse. Dacă vom avea undeva la 150.000 de produse, ne aşteptăm la un termen de livrare de circa şapte zile", a explicat şeful eMag.
"Ne aşteptăm la comenzi de peste 10 milioane de euro de Black Friday, având în vedere că vom primi comenzi şi pentru alte produse decât cele din campanie."
Pentru că eMag va prelua comenzile pentru produsele de Black Friday doar online, nu şi prin call-center sau direct în showroom-uri, numărul de utilizatori care şi-au creat conturi pe site-ul retailerului a crescut puternic în ultimele zile, a spus Stanciu, fără a oferi detalii. "Avem peste un milion de conturi create de utilizatori - cu număr de telefon, cu adresă valabilă."
Compania va avea în ofertă 300 de produse unice pentru care reducerile vor ajunge până la 80% şi pe care compania se aşteaptă să le epuizeze în câteva ore. "Vom avea peste 300 de produse unice. Stocul total este undeva la peste 120.000 de bucăţi - doar produsele pentru Black Friday, în plus