Castigatorii din retail vor fi cei care vor construi punti intre mediul virtual si comertul traditional; centrele comerciale care nu vor reusi acest lucru vor pierde chiriasi si cota de piata.
Centrele comerciale care nu vor reusi sa creeze o punte intre comertul traditional si mediul virtual vor pierde chiriasi si cota de piata, a spus Graham Kilbane, COO al Argo Real Estate Oportunities Fund.
„Retailul este oarecum la limita de a tine pasul cu era digitalizarii si a comunitatilor online. Unele companii din zona comerciala privesc internetul ca fiind un dusman al comertului clasic, ceea ce cred ca este atat neproductiv, cat si destul de conservator. Adevarul este ca o lume a iPad-urilor, smartphone-urilor si “like”-urilor ofera practic nenumarate posibilitati de a comunica si a atrage consumatorii in magazine si centrele comerciale”, a declarat Graham Kilbane, COO Argo Real Estate Opportunities Fund.
In opinia sefului Argo cei care nu fac un pas spre mediul virtual vor avea de pierdut pe termen mediu si lung.
“Retailerii, mall-urile si parcurile comerciale trebuie sa fie inovatoare si sa creeze experinte unice, care sa determine mediul online si comertul traditional sa se promoveze si sa se stimuleze reciproc, dezvoltand adevarate punti intre lumea virtuala si cea a comertului in spatiul real; cei care nu vor reusi acest lucru vor pierde chiriasi si vor inregistra scaderi semnificative ale cotelor de piata”, a precizat Graham Kilbane. Citeste si:Efectul H&M: vanzari cu 30% mai mari in centrul comercial Shopping City SibiuDeichmann deschide al treilea magazin in mallurile lui DascaluCe program au mallurile de Paste
Kilbane spune ca in planul de marketing pe 2013 al Argo va implementa mai multe aplicatii de marketing virtual.
„In cadrul seminariilor de la Mapic au fost prezentate aplicatii inovative de marketing d