În Vinerea Neagră sau după Black Friday apar întotdeauna clienţii nemulţumiţi fie de reduceri fictive sau de scumpiri în loc de ieftiniri, fie de faptul că siteurile cu oferte au fost nefuncţionale. Şi anul acesta s-a întâmplat acelaşi lucru.
Black Friday
Mai multe site-uri de profil implicate în Black Friday sunt blocate sau funcţionează cu greutate din cauza traficului mare de accesări. Printre portalurile cu probleme se află: Altex, Flanco, Domo, evoMag, eMag precum şi site-urile specializate în vânzarea de bilete la concerte - Biletoo.ro sau BLT.ro, care anunţaseră reduceri de până 75% la anumite spectacole. De altfel, în cazul celor două site-uri de bilete, nu se putea efectua plata online a biletelor solicitate.
Cu ocazia campaniei Black Friday, reducerile oferite de către comercianţi ajung până la 90%, sau cel puţin aşa se laudă comercianţii, şi vizează produse electronice, electrocasnice, IT, turism, imobiliare, materiale de construcţii, îmbrăcăminte, transport, bilete la concerte, dar şi produse erotice.
În ciuda acestor reduceri, reprezentanţi ai marilor lanţuri de magazine menţionează faptul că acest tip de campanie promoţională poate apărea şi după Vinerea Neagră, mai ales în perioada Sărbătorilor de iarnă.
Reducerile minuscule sau chiar fictive, scumpirile accelerate cu câteva zile înainte de Black Friday, ca să fie loc de „discounturi”, sunt plângerilor românilor pe siteurile de ştiri, pe bloguri sau pe reţelele de socializare.
Cititorii evz.ro ne-au trimis câteva exemple:
Ain: "Au fost penibili. Site-urile: altex, domo, flanco, evomag - nu au functionat. e-mag: a avut cate un produs din fiecare pe stoc. pcgarage si koyos care s-au laudat cu reduceri de 80% au avut reduceri la folii de protectie si la huse de telefon. AU FOST PRAF TOTI. NISTE MINCINOSI, NEPREGATIITI, PENIBILI