Televiziunea Romantica se va transforma în Film Café, din 1 decembrie, în România, au declarat vineri, pentru MEDIAFAX, reprezentanţii Chello Networks, parte a companiei Chello Central Europe.
Noua televiziune Film Café va fi prezentată într-un eveniment organizat la Bucureşti, pe 29 noiembrie, au mai anunţat reprezentanţii Chello Networks.
Compania Chello Central Europe a anunţat, pe 26 aprilie, că televiziunea Romantica din România, un post care se adresează în special publicului feminin, urmăreşte o repoziţionare completă, începând cu a doua parte a acestui an, când se va încadra în segmentul canalelor de filme.
"Romantica se numără printre primele posturi TV tematice lansate în piaţa românească, devenind astfel un canal cu tradiţie. După succesul seriilor italieneşti precum «Vivere», «Căile dreptăţii» sau «Tânărul Casanova», acum venim în întâmpinarea cererii telespectatorilor noştri cu programe noi din aceeaşi categorie, formând un prime time extins", a declarat atunci Anda Mânza, Country Manager Chello Networks.
Aflată în grila tuturor operatorilor de cablu mari din România, atât în pachetele de cablu analogic şi digital, cât şi în varianta DTH, televiziunea Romantica însumează un număr de 3 milioane de abonaţi.
Romantica, o televiziune care a fost lansată în România pe martie 2007, face parte din portofoliul Chello Central Europe.
Pe de altă parte, compania Chello Central Europe a anunţat încă din iunie 2012 că va rebrandui, în Ungaria, televiziunea Zone Romantica, în Film Café. Noul look al postului este vizibil din 2 iulie, în Ungaria, după cum anunţa la momentul respectiv WorldScreen.
Film Café are ca public ţintă femeile, difuzează filme romantice, seriale, drame, comedii şi divertisment de familie. "Film Café va continua să difuzeze divertisment de calitate, dedicat femeilor, şi programe relaxante", a declar