Black Friday 2012, a doua ediţie a campaniei de promoţii importată, anul trecut, de retailerii online, din SUA, s-a extins şi la alte industrii: la Musette, oferta promoţională – 20% reducere la toate produsele din colecţia de toamnă/iarnă 2012- durează nu o zi, ci o săptămână. De asemenea, Il Passo Shop Online a înregistrat vânzari de opt ori mai mari, cu ocazia Black Friday.
Producătorul român de pantofi, genţi şi accesorii Musette – o afacere de familie de circa 7,8 mil. euro – a mizat puternic, în ultimii trei ani, pe expansiunea pe pieţele externe.
Musette operează, în total, 22 de magazine - proprii sau în franciză -, în România (14), Israel (2), Franţa, SUA, Bulgaria, Ungaria, Luxemburg, Liban şi Mongolia. Anul acesta, Musette a deschis trei noi magazine în străinătate (în Israel, Liban şi Mongolia).
Citiţi şi: Black Friday pentru tratamente dentare şi cosmetice: UNDE găseşti reduceri
Producătorul român deţine doua fabrici proprii – una de genţi şi accesorii, în Bucureşti, şi cealalta de pantofi, la Huşi.
Musette nu este singurul retailer de pantofi care se alătură campaniei Black Friday. Retailerul de încălţăminte Il Passo a anunţat că, astăzi, până la ora 13:00, în magazinul online a vândut de opt ori mai mult decât media zilelor în care nu se desfăşoară promoţii.
Retailerul de pantofi ofera reduceri de 30% tuturor modelelor de ghete şi botine, iar modelele de cizme au reduceri de 20%. Oferta se va încheia la ora 23:59.
Citiţi şi: LISTA completă a magazinelor online care participă la BLACK FRIDAY