Black Friday reprezinta in social media cel mai important eveniment de tip comercial, exceptand activitatile cu caracter politic, niciun alt eveniment de acest tip nu a mai avut o asemenea expunere. Care este topul magazinelor de electornice si electrocasnice in functie de numarul de mentionari?
In ultmele 24 de ore, Black Friday a fost mentionat in mediile sociale de 12.349 de ori si a inregistrat un viewership (vizualizari estimate) de 24.205.000, se arata intr-o analiza realizata de Zelist Monitor.
Cele mai multe discutii despre eveniment s-au purtat in cadrul Twitter, cu 4.067 de mentionari.
Din perspectiva viewership-ului, canalul de comunicare cu cel mai mare impact este Facebook, acesta avand cel mai mare numar de vizualizari estimate la 18.171.000.
Comparativ cu editia din anul 2011, anul acesta evenimentul Black Friday a avut de aproximativ de 3 ori mai multe aparitii in mediul online, anul trecut evenimentul fiind mentionat de 3.533 de ori.
In ceea ce priveste viewership-ul, Black Friday 2012 a generat de aproximativ 8 ori mai multe impresii estimate decat in anul precedend, cand au fost inregistrate 2 900 000 de impresii.
Atat in cadrul editiei din anul 2011, cat si anul acesta, cele mai multe mentionari ale evenimentului au fost realizate pe Twitter, insa acum s-au inregistrat de aproape doua ori mai multe aparitii in cadrul acestui canal, fiind realizate 4.067 de mentionari fata de anul trecut, cand au fost realizate 2.226 de mentionari.
Top magazine IT&C/electrocasnice
Categoria cea mai importanta este cea a produselor IT&C/electrocasnice.
Cel mai mentionat brand din aceasta categorie este eMag, avand 3.443 de aparitii in mediile sociale si un viewership estimat de 5 274 000 de impresii.
Locul 2 este ocupat de Altex, ca