Deși este al doilea an consecutiv în care România sărbătoreşte Vinerea Neagră, ziua nu s-a ridicat la așteptările consumatorilor, chiar dacă 4,1 milioane de români știu ce înseamnă Black Friday. Spre deosebire de nebunia din Statele Unite, în Capitală, lumea adunată în fața magazinelor participante la campanie a așteptat liniștită deschiderea oficială a Black Friday. Mulţi dintre români nu s-au putut bucura “pe viu” de oferte, și au optat pentru cumpărăturile on-line. Însă au avut nevoie de nervi tari, pentru că site-urile s-au blocat din cauza numărului mare de utilizatori, iar cei care au putut accesa paginile, s-au trezit cu mesajul STOC EPUIZAT. De unde provine nebunia Black Friday? În această zi, magazinele on-line, și nu numai, oferă disconturi substanțiale la o gamă variată de produse, de la electrocasnice, până la îmbrăcăminte, cărți, lucruri de care ați avea nevoie în bucătărie, jucării pentru copii, sau gadget-uri. Să nu uităm vacanțele. În această zi, unele agenții scot la ofertă pachete mult mai ieftine decât în mod normal. În altă ordine de idei, Black Friday a inspirat și două domnișoare din Capitală care s-au folosit de această zi pentru a-și promova serviciile. S-au pozat în ținute sumare și au postat pe internet următorul anunț: “ROSCATA SEXI 27/170/50 te așteaptă împreună cu o brunetă să-ți satisfacă dorințele într-un cadru intim, discret și foarte curat lângă Piața Victoriei.” Se pare că tinerele s-au inspirat din anunțurile escortelor din alte țări, care fac discounturi clienților cu ocazia Black Friday. Vinerea Neagră nu a fost uitată nici de constănțeni, care au luat cu asalt magazinele.Și comercianții spun că vânzările au crescut considerabil. Oricum ar fi, Black Friday –ul românesc nu se compară cu cel de peste Ocean, unde s-au dat lupte grele, la propriu, pentru reducerile substanțiale oferite de magazine. Cel puţin 24 de persoane au fost spi