Prezent săptămâna aceasta la emisiunea „Sălajul votează” de la Sălăjeanul TV, Claudiu Bîrsan, candidatul Alianţei România Dreaptă pentru un mandat de deputat în Colegiul nr. 4 Zalău, a vorbit despre modul în care a decurs până acum campania electorală şi despre ce probleme ale oraşului i-au vorbit alegătorii în cadrul întâlnirilor electorale.
Claudiu Bîrsan spune că şi-a conceput campania pe mai multe paliere, pornind de la campania „din uşă în uşă” şi continuând cu publicitatea electorală stradală şi cea în mass media. Dacă în privinţa campaniei din uşă în uşă, candidatul ARD s-a declarat extrem de mulţumit de felul în care este primit de oameni, în privinţa publicităţii stradale, Bîrsan spune că are anumite probleme legate de „şicanele” cu care s-a confruntat în ultima perioadă. El spune că şicanele au început chiar înainte de campania electorală, când anumite firme care deţin panouri de publicitate în oraş au refuzat să-i acorde spaţiu, motivul invocat de acestea fiind „frica acestora faţă de eventuale repercusiuni din partea autorităţilor locale. Bîrsan spune că au început deja şicanările şi vizavi de prismele şi bannerele pe care şi le-a montat prin oraş, fiind lansate „ameninţări cu amendă, cu ridicarea...”.
Referitor la întâlnirile cu alegătorii, Claudiu Bîrsan spune că aceştia i-au vorbit despre nemulţumirile pe care le au, începând cu cele referitoare la salarii şi nivel de trai, dar contnuând şi cu probleme punctuale, locale. „Spre exemplu, în Dumbrava II, locatarii se plângeau că nu pot accesa programele de finanţare pentru reabilitarea termică a blocurilor. Le-am explicat că este o problemă locală, pentru că, în multe oraşe, programul prin care locatarii plătesc doar 30 la sută din costurile reabilitării, iar primăria şi statul plătesc restul, se realizează cu succes. Chiar nu am putut să le explic de ce Zalăul nu a accesat deloc fondurile