Prin Ordonanţa Guvernului nr. 15/2012 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal au fost introduse prevederi privind implementarea unui sistem de plată a TVA, la încasarea facturilor, cu intrare în vigoare la data de 1 ianuarie 2013.
Având în vedere noutatea acestei prevederi, Direcţia Generală a Finanţelor Publice a judeţului Sibiu va organiza instruiri cu privire la modul de aplicare a TVA la încasare la sediul din municipiul Sibiu, precum şi la sediile Administraţiilor Finanţelor Publice din Mediaş, Avrig şi Sălişte.
Pot participa la aceste instruiri toţi contribuabilii din judeţul Sibiu interesaţi de aplicarea sistemului TVA la încasare.
Accesul contribuabililor este gratuit.
La sediul din Sibiu al Administraţiei Finanţelor Publice a municipiului Sibiu vor avea loc instruiri în zilele de 27 noiembrie şi 4 decembrie, ora 11,00. Pentru participare, cei interesaţi trebuie să transmită la adresa de e-mail ilie.racoti@mfinante.ro, următoarele date de identificare: nume, societate, asociaţie, telefon, e-mail, fax, etc. Termenele limită de înscriere sunt 23 noiembrie , respectiv 30 noiembrie.
Administraţia Finanţelor Publice a municipiului Mediaş va organiza o singură instruire în data de 3 decembrie, ora 11,00, la sediul din municipiul Mediaş, str. Ion C. Brătianu, nr. 3, pentru contribuabilii arondaţi fiscal acestei instituţii precum şi pentru contribuabilii arondaţi fiscal Administraţiei Finanţelor Publice a oraşului Agnita. Înscrieri se fac la adresa de e-mail delia.burzo@mfinante.ro, până cel târziu la data de 30 noiembrie.
Administraţia Finanţelor Publice a oraşului Avrig va organiza o singură instruire în data de 26 noiembrie, ora 11,00, la sediul Bibliotecii Orăşeneşti (Pavilion), str. Avram Iancu, nr. 25. Înscrieri se fac la adresa de e-mail aurica.ranga@m