Black Friday sau Vinerea Neagră a fost marcată ieri, şi în România, marile magazine de electrocasnice anunţând reduceri de până la 50%. La Botoşani, cele mai vândute au fost maşinile de spălat, laptopurile, televizoarele dar şi electrocasnicele mici.
Deşi s-au înghesuit să vadă oferta, mulţi dintre clienţi spuneau că la noi nu poate fi vorba de reduceri substanţiale, aşa cum se fac în străinătate.
Foarte mulţi clienţi care au colindat ieri magazinele susţin că au sesizat o practică incorectă a comercianţilor. Astfel, multe produse s-au scumpit subit chiar înainte de Black Friday, apoi au fost anunţate reduceri de 50%, ieftinirea fiind în realitate de doar 10 sau 15%.
Cei care nu au colindat magazinele, au ales să urmărească reducerile din faţa calculatorului. Mulţimea de accesări a determinat blocarea sau funcţionarea dificilă a paginilor web.
Conceptul de Black Friday a fost împrumutat de la americani şi marchează startul cumpărăturilor pentru Crăciun.
Black Friday sau Vinerea Neagră a fost marcată ieri, şi în România, marile magazine de electrocasnice anunţând reduceri de până la 50%. La Botoşani, cele mai vândute au fost maşinile de spălat, laptopurile, televizoarele dar şi electrocasnicele mici.
Deşi s-au înghesuit să vadă oferta, mulţi dintre clienţi spuneau că la noi nu poate fi vorba de reduceri substanţiale, aşa cum se fac în străinătate.
Foarte mulţi clienţi care au colindat ieri magazinele susţin că au sesizat o practică incorectă a comercianţilor. Astfel, multe produse s-au scumpit subit chiar înainte de Black Friday, apoi au fost anunţate reduceri de 50%, ieftinirea fiind în realitate de doar 10 sau 15%.
Cei care nu au colindat magazinele, au ales să urmărească reducerile din faţa calculatorului. Mulţimea de accesări a determinat blocarea sau funcţionarea dificilă a paginilor web.
Conceptul de Black