NewsBLACK FRIDAY 2012 a fost cea mai bună zi din an pentru retaileri. Românii au cheltuit vineri, cu o ocazia celei mai mari campanii de oferte promoţionale, cunoscută sub denumirea de BLACK FRIDAY 2012, aproximativ 45 de milioane de euro pe produse IT, electronice şi electrocasnice, potrivit unei estimări realizate pentru gândul de Iulian Stanciu, directorul general al eMAG.
Reprezentanţii magazinelor online apreciază o creştere a vânzărilor de 16 ori faţă de o zi obişnuită.
Pe de altă parte, sute de români au stat la cozi interminabile în reprezentanţele retailerilor nationali de unde au cumpărat în general televizoare, aspiratoare şi laptop-uri.
„Estimez că azi (vineri n.n.) vânzările vor fi de 16 ori mai mari decât într-o zi normală de vineri, adică 45 de milioane de euro. Doar prin acest eveniment întreaga piaţă (de IT, electronice şi electrocasnice n.n.) va creşte cu 4%”, a declarat pentru gândulIulian Stanciu.
Campania a fost prelungită şi la sfârşit de săptămână
Majoritatea retailerilor şi-au prelungit campania BLACK FRIDAY, unii dintre ei având oferte noi, valabile până luni, după ce şi-au epuizat stocurile iniţiale, reiese din informaţiile furnizate gândul de reprezentanţii magazinelor online.
Iulian Stanciu mizează pe vânzări totale de circa 15 milioane de euro în cadrul campaniei BLACK FRIDAYpe care eMAG a decis că o va prelungi şi sâmbătă şi duminică.
“Până acum (vineri, ora 14:00 n.n.) avem peste 100.000 de produse deja comandate, în valoare de 10 milioane de euro. Vârful de vânzări a trecut. Până luni estimăm că vom ajunge la 15 milioane de euro”, a declarat pentru gândulIulian Stanciu.
“Până acum (vineri, ora 14:00 n.n.) avem peste 100.000 de produse deja comandate, în valoare de 10 milioane de euro. Vârful de vânzări a trecut. Până luni estimăm că vom ajunge la 15 milioane de euro”, a declar