Cele mai multe institutii financiare de pe Wall Street interzic accesul angajatilor la Facebook, Twitter, Gmail.
De asemenea, blocheaza si accesul salariatilor la cele mai populare site-uri cu continut audio-video, conform New York Times.
"A lucra pe Wall Street este un angajament full-time si fara acces la adresa personala de e-mail sau la social media ai impresia ca nu exista viata in afara biroului", a declarat un analist al JP Morgan Chase, sub protectia anonimatului.
Acesta a mentionat ca lucreaza aproximativ 80 de ore pe saptamana, iar jobul sau presupune sa astepte sarcini si confirmari de la sefii sai, timp in care si-ar dori sa aiba acces la serviciile interzise de companie.
Un analist de la Bank of America Merrill Lynch a declarat, de asemenea, ca cea mai mare problema a sa este faptul ca nu poate intra pe YouTube.
"Intru pe Vimeo ca sa urmaresc videoclipuri, dau nu este nici pe departe la fel de satisfacator", a spus acesta.
"Trebuie sa monitorizam ceea ce oamenii spun in timp real", a justitificat si purtatorul de cuvant al Goldman Sachs, Richard Siewert Jr.
Nevoia de a controla fluxul de comunicare a dus la blocarea retelelor sociale pe Wall Street. Companiile pastreaza e-mailurile si toate formele de interactiune pe internet timp de trei ani. Cum monitorizarea postarilor pe retelele sociale a mii de angajati este imposibila, acestea au fost blocate pentru a fi simplificat procesul.
Angajatii pot accesa insa site-urile de pe telefonul mobil ori de pe tableta.
Cele mai multe institutii financiare de pe Wall Street interzic accesul angajatilor la Facebook, Twitter, Gmail.
De asemenea, blocheaza si accesul salariatilor la cele mai populare site-uri cu continut audio-video, conform New York Times.
"A lucra pe Wall Street e