Cu ocazia BLACK FRIDAY 2012 bucureştenii au stat vineri la cozi de câteva ore în marile centre comerciale sau au plecat spunând că "nu se merită", scrie Mediafax.
Oferta a fost bogată, de la televizoare, tablete, frigidere până la jucării şi decoraţiuni de Crăciun.
Despre cât de mari au fost reducerile de preţ aplicate de comercianţi, despre organizarea care a lăsat de dorit şi despre cei care au plecat acasă fiind convinşi că "pe net vor găsi mai ieftin", citiţi mai multe în reportajul realizat de Mediafax.
Gândul a scris că BLACK FRIDAY 2012 a fost cea mai bună zi din an pentru retaileri. Românii au cheltuit vineri, cu o ocazia celei mai mari campanii de oferte promoţionale, cunoscută sub denumirea de BLACK FRIDAY 2012, aproximativ 45 de milioane de euro pe produse IT, electronice şi electrocasnice, potrivit unei estimări realizate pentru gândul de Iulian Stanciu, directorul general al eMAG.
Cu ocazia BLACK FRIDAY 2012 bucureştenii au stat vineri la cozi de câteva ore în marile centre comerciale sau au plecat spunând că "nu se merită", scrie Mediafax.
Oferta a fost bogată, de la televizoare, tablete, frigidere până la jucării şi decoraţiuni de Crăciun.
Despre cât de mari au fost reducerile de preţ aplicate de comercianţi, despre organizarea care a lăsat de dorit şi despre cei care au plecat acasă fiind convinşi că "pe net vor găsi mai ieftin", citiţi mai multe în reportajul realizat de Mediafax.
Gândul a scris că BLACK FRIDAY 2012 a fost cea mai bună zi din an pentru retaileri. Românii au cheltuit vineri, cu o ocazia celei mai mari campanii de oferte promoţionale, cunoscută sub denumirea de BLACK FRIDAY 2012, aproximativ 45 de milioane de euro pe produse IT, electronice şi electrocasnice, potrivit unei estimări realizate pentru gândul de Iulian Stanciu, directorul general al eMAG.