Metro România a lansat proiectul de susţinere a producătorilor autohtoni „Bunătăti din România”, susţinut de Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale. Acesta vizează încurajarea consumului de produse româneşti prin realizarea de parteneriate cu producătorii români.
În program participă producători autohtoni care acoperă diverse categorii de produse: peşte, carne, preparate din carne, lactate, brânzeturi, legume şi fructe, pâine şi produse de panificaţie, vinuri, dar şi conserve. Condiţia principală pentru participarea la program este respectarea standardelor de calitate impuse de Metro România.
„Alături de legumele autentice „De-ale noastre”, proiectul Bunătăţi din România completează oferta de produse româneşti disponibile în Metro Cash & Carry România, atingând astfel aproximativ 75% din totalul sortimentului comercializat pentru categoriile de produse menţionate (aproximativ 4.000 articole din total sortiment românesc). Această prezenţă semnificativă reprezintă un maxim a ceea ce o companie de comerţ poate oferi spre comercializare ca produse autohtone, fiind expresia eforturilor noastre concentrate în această direcţie, de ani de zile”, a declarat Anca Vizireanu, director cumparari produse alimentare.
Metro România a lansat proiectul de susţinere a producătorilor autohtoni „Bunătăti din România”, susţinut de Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale. Acesta vizează încurajarea consumului de produse româneşti prin realizarea de parteneriate cu producătorii români.
În program participă producători autohtoni care acoperă diverse categorii de produse: peşte, carne, preparate din carne, lactate, brânzeturi, legume şi fructe, pâine şi produse de panificaţie, vinuri, dar şi conserve. Condiţia principală pentru participarea la program este respectarea standardelor de calitate impuse de Metro România.
@N