O reţea de magazine a făcut o tradiţie din realizarea unei reclame speciale pentru sărbătorile de iarnă, iar cea din acest an pare să fie cea mai emoţionantă de până acum, relatează Mediafax.
Reclama John Lewis, intitulată “Călătoria”, spune povestea a doi oameni de zăpadă îndrăgostiţi, ce stau în curtea unei case după ce au fost realizaţi de doi copii.
Oamenii de zăpadă de 1,5 metri au fost realizaţi din poliuretan şi a fost nevoie de patru modele: unul feminin şi trei masculini, deoarece omul de zăpadă a avut diferite poziţii. Nasul omului de zăpadă este un morcov, ochii sunt realizaţi din cărbuni, în timp ce partenera sa are nasul dintr-un păstrârnac, ochii din conuri de pin şi gura din lână roşie.
Realizatorii reclamei spun că aceasta a costat 6 milioane de lire sterline (7,5 milioane de euro) şi că este specială: “Niciodată nu intenţionăm să facem oamenii să plângă, dar vrem să creem ceva cu adevărat special”, a declarat unul dintre producătorii filmului.
O reţea de magazine a făcut o tradiţie din realizarea unei reclame speciale pentru sărbătorile de iarnă, iar cea din acest an pare să fie cea mai emoţionantă de până acum, relatează Mediafax.
Reclama John Lewis, intitulată “Călătoria”, spune povestea a doi oameni de zăpadă îndrăgostiţi, ce stau în curtea unei case după ce au fost realizaţi de doi copii.
Oamenii de zăpadă de 1,5 metri au fost realizaţi din poliuretan şi a fost nevoie de patru modele: unul feminin şi trei masculini, deoarece omul de zăpadă a avut diferite poziţii. Nasul omului de zăpadă este un morcov, ochii sunt realizaţi din cărbuni, în timp ce partenera sa are nasul dintr-un păstrârnac, ochii din conuri de pin şi gura din lână roşie.
Realizatorii reclamei spun că aceasta a costat 6 milioane de lire sterline (7,5 milioane de euro) şi că es