Constructorul Kiat nu reuşeşte să-şi facă treaba până la capăt, conform înţelegerii semnate pentru modernizarea drumurilor Clujului. Acesta s-a lungit la nesfârşit cu proiectarea pentru partea de carosabil, iar acum întârzie şi proiectarea pentru poduri şi podeţe.
Din totalul de 420 de km, cât avea angajat în urma câştigării licitaţiei publice, Kiat a primit drept de lucru doar pentru un tronson de 40 de km. Este vorba de porţiunea Geaca - Ţaga - Cămăraşu. Nici pe aceast drum însă nu a reuşit să-şi îndeplinească angajamentul. Consiliul Judeţean spune că firma Kiat a reuşit, după multe tergiversări, să vină cu un proiect tehnic corect elaborat pentru partea de carosabil, însă nu a finalizat proiectarea pentru cele 9 poduri şi podeţe de pe traseu. După autorizarea proiectului tehnic, Kiat mai are de parcurs şi procedura avizării lucrărilor, pentru obţinerea autorizaţiei de construire, care de asemenea evluează greoi. Cu toate acestea, reprezentanţii judeţului se arată încrezători că lucrările vor începe din primăvare lui 2013.
Consiliul Judeţean se arată încrezător că va ajunge să elibereze, până în primăvară, autorizaţia de construire pentru tronsonul Geaca - Ţaga - Cămăraşu, deşi compania Kiat nu a reuşit să-şi îndeplinească angajamentul în privinţa proiectului tehnic. Mai exact, a transmis purtătorul de cuvânt al administraţiei judeţene, Cornelia Trif, reprezentanţii consorţiului condus de Kiat au reuşit, după multe tergiversări, să vină cu un proiect tehnic, corect elaborat, pentru partea de carosabil, însă proiectarea pentru poduri şi podeţe nu a fost încă finalizată. "Kiat mai are de adus şi proiectul tehnic pentru cele nouă poduri şi podeţe de pe traseul Geaca - Ţaga - Cămăraşu. De-abia după ce şi această etapă de proiectare va fi validată, va putea demara procedura de avizare, pentru eliberarea autorizaţiei de construire", a arătat Corneli