Co-directorul executiv al Deutsche Bank AG, Anshu Jain, sustine ca a le spune oamenilor ca esti bancher este cea mai sigura cale de a incheia o conversatie, intrucat industria nu reuseste sa convinga publicul ca se schimba.
"Daca mergi la o petrecere zilele astea si spui ca esti bancher, oamenii tac. Suntem inca obiectul maniei", a afirmat Jain la o conferinta a industriei financiare la Frankfurt, potrivit business-standard.com.
Printre cele mai fierbinti subiecte la intalnirea de anul acesta este cum pot bancherii sa recapete increderea publicului, pe fondul celei mai grave crize din ultimele decenii si a unor planuri de salvare a sistemului bancar cu banii contribuabililor.
Carl Graf von Hohenthal, consultant la firma de relatii publice Brunswick Group, sustine ca exista o perceptie ca bancherii nu fac suficient pentru a imbunatati vietile oamenilor dupa criza financiara.
"Bancherii ar trebui sa explice de ce sunt relevanti, trebuie sa fie parte a dialogului. Multa lume se plange, dar trebuie sa ne intrebam care este alternativa", spune acesta.
Potrivit unui studiu Ernst & Young LLP privind peste 28.500 clienti de banci din 35 de tari, 40% din cei intervievati si-au pierdut increderea in banci anul trecut, iar 22% au capatat incredere.
Co-directorul executiv al Deutsche Bank AG, Anshu Jain, sustine ca a le spune oamenilor ca esti bancher este cea mai sigura cale de a incheia o conversatie, intrucat industria nu reuseste sa convinga publicul ca se schimba.
"Daca mergi la o petrecere zilele astea si spui ca esti bancher, oamenii tac. Suntem inca obiectul maniei", a afirmat Jain la o conferinta a industriei financiare la Frankfurt, potrivit business-standard.com.
Printre cele mai fierbinti subiecte la intalnirea de anul acesta este cum pot bancherii sa recapete incred