Eşti stresat? Îţi dau lacrimile? Ai viitorul distrus şi te-ai săturat de clan? Răspunsul la toate aceste întrebări nu ţi-l dau doctorii cum ar fi oricine tentat să creadă. Candidaţii la ALEGERILE PARLAMENTARE 2012 se oferă ei să sară în ajutorul românilor, identifică problema la adversarii politici şi, după caz, dau soluţiile: un prezervativ, o batistă, superglue sau pur şi simplu cer electoratului să-i voteze pe ei prezentându-se drept leacul-minune pentru daunele ultimilor ani.
Pe scurt, acestea sunt elemente ale mesajelor electorale cu care aspiranţii la un loc de senator sau deputat după 9 decembrie vor să atragă electoratul. Cu toate acestea experţii în publicitate nu cred în eficienţa unei astfel de strategii, mai mult spun că nici candidaţii nu se prea bazează pe aceasta. "Campania asta oricum e făcută doar ca să fie făcută, deja politicienii ştiu cine pentru cine se votează, de aia nici nu se mai chinuie să se gândească la sloganuri interesante, afişe inteligente sau alte strategii de succes. Nu-i interesează campania în sine pentru că ei se bazează pe alte chestii pe care le rezolvă altfel, nu prin sloganuri", a comentat pentru gândul Bogdan Naumovici, creative director la 23 Communication Ideas.
VEZI AICI CELE MAI AMUZANTE CLIPURI ELECTORALE
Supriza din pliant
Candidaţii ARD şi-au pus la treabă echipele de campanie, iar ceea ce a rezultat au fost pliante pe care au lipit prezervative şi având mesajul "Vrei să te eliberezi de stresul provocat de USL? Protejează-te şi ardei-i în cabină!". Tot arediştii, au împărţit pachete de şerveţele nazale, cu sloganul "Îţi dau lacrimile văzând ţara distrusă de USL? Ia o batistă!", sau superglue, alături de mesajul " Ţi-a distrus viitorul guvernarea USL? Repară-l!".
Mai îndrăzneţ, Cornel Sămărtinean, care vrea să câştige un scaun de deputat în Timişoara, şi-a făcut gr