Tine Thygesen este Co-Fondator şi CEO al Everplaces – o platforma ce oferă o soluţie simplă, vizuală şi organizată pentru a-ţi reaminti locurile preferate.
Pe lângă activitatea din Everplaces, Tine este membru al board-ului la Copenhagen School of Entrepreneurship and Venture Capital, referent pentru HackFwd şi mentor la Seedcamp şi Startup Bootcamp. Anul acesta, a fost nominalizată ca fiind una dintre cele mai influente 100 de femei în tehnologie, potrivit clasamentului efectuat de TheNextWeb şi Girls in Tech.
În această toamnă, Tine a venit în România pentru a participa la How to Web, cea mai importantă conferinţă dedicată web-ului şi tehnologiei din Europa de Sud-Est. În cadrul How to Web, Tine a vorbit despre modul în care o companie poate deveni globală din interior spre exterior, investind în construirea unei comunităţi şi a unei reţele de utilizatori în locul bugetelor de marketing.
Evenimentul zilei: Spune-ne mai multe despre Everplaces. Cum ţi-a venit ideea?
Tine Thygesen: Everplaces oferă servicii mobile de călătorie care permit oamenilor să îşi creeze propriile liste personalizate şi ghiduri de călătorie pentru destinaţiile preferate. Fac asta fie pentru că plănuiesc să viziteze aceste locuri în viitor sau pentru că vor să aibă informaţia la îndemână.
Vrem să facem recomandări persoanle demne de încredere. Oamenii sunt foarte diferiţi şi ca urmare recomandările generice nu aduc valoare adăugată. În loc să folosim date mainstream, vrem să facem astfel încât pentru fiecare individ să fie uşor să salveze, să găsească şi să distribuie restaurante, magazine, şi alte locuri care le plac, în funcţie de interesele şi personalitatea fiecăruia.
EVZ: Câţi utilizatori aveţi în prezent?
Tine Thygesen: Serviciul este folosit în 90 de ţări. Ne-a uimit acest lucru, pentru că s-a extins organic fără ca noi să investim î