Prin 2Parale, cea mai mare rețea de afiliere din România, s-au generat de 15 ori mai multe vânzări de Black Friday decât într-o zi obișnuită de vineri. Cele peste 200 de magazine online din 2Parale au înregistrat, într-o singură zi, 9.477 de comenzi în valoare de 3,2 milioane de lei (peste 700.000 de euro).
Cele mai cumpărate produse de Black Friday, prin intermediul 2Parale, au fost cărțile, produsele IT&C, hainele, încălțămintea și accesoriile, în condițiile în care au existat promoții chiar și de 90%.
Comparativ cu o zi de vineri obișnuită, vânzările magazinelor online au crescut fulminant, în special după primele ore ale zilei de 23 noiembrie. La finalul zilei, prin intermediul 2Parale și al celor peste 14.600 de afiliați din rețea, advertiserii au putut contabiliza comenzi online în valoare de 3,2 milioane de lei (peste 700.000 de euro). Pentru afiliații din 2Parale vânzările generate de Black Friday au adus comisioane de circa 156.000 de lei (35.000 de euro).
Traficul magazinelor online din 2Parale a crescut spectaculos încă de joi și a culminat pe 23 noiembrie. Numai prin intermediul 2Parale, acestea au primit 1,13 milioane de click-uri în 24 de ore, volum care depășește traficul generat pe perioada a două săptămâni.
”A fost o acțiune de marketing fără precedent în online-ul românesc, care dovedește potențialul piețelor de comerț electronic, respectiv afiliere. A fost o zi pentru care noi ne-am pregătit cu cea mai mare seriozitate și credem că rezultatele s-au văzut”, spune Dorin Boerescu, CEO 2Parale.
Pe tot parcursul zilei, site-ul 2parale.ro a fost funcțional mai bine de 99,8% din timp, mai precis 1.437 de minute, în condițiile în care multe magazine online nu au putut fi accesate din cauza volumului mare de trafic...
2Parale este prima și cea mai mare rețea de afiliere din România și Bulgaria, activă în prezent și pe