eMAG nu a obtinut profit de Black Friday, daca se iau in calcul absolut toate cheltuielile, insa marele castig va fi pe termen lung cand compania poate atrage clienti noi si ii poate fideliza pe cei vechi datorita reducerilor din Vinerea Neagra, a spus intr-un interviu pentru HotNews.ro directorul general al companiei, Iulian Stanciu. Cum incearca eMAG sa schimbe modul in care romanii primesc ce cumpara online, ce s-ar fi intamplat daca ora de incepere ar fi fost anuntata si ce s-ar putea schimba de Black Friday 2013 puteti citi mai jos.
Vlad Barza: Pana la urma care a fost bilantul zilei de vineri, de cat ati vandut?
Iulian Stanciu: Totalul a fost de 12 milioane euro, peste 120.000 de produse, iar daca punem la socoteala si produsele din afara ofertei, am vandut 150.000. (...) Pentru unele produse pur si simplu nu aveam stocuri, cum ar fi iPhone 5 sau iPad Mini asa ca nu le-am putut include in oferta.
Vlad Barza: Dar ce produse s-au cumparat cel mai mult, am vazut ca tabletele s-au dat foarte bine, 10.000 de bucati in prima ora. Ce altceva s-a vandut peste asteptari?
Iulian Stanciu: Electrocasnicele. Noi am adus cred 25.000 de bucati in total si nu ne asteptam sa se vanda atat de bine, ma asteptam sa avem pana seara stocuri. (...) Acum doua saptamani am intervenit eu in oferta pentru ca erau destul de putine produse scumpe si am pus un televizor Sharp care era cam 7.200 lei si l-am redus la 5.000 lei si a fost printre primele produse vandute.
Vlad Barza: Au fost atatea discutii despre cum poate omul sa verifice daca pretul unui anumit produs s-a marit la un anumit produs inainte de Black Friday. Stiu ca exista si site-uri specializate, s-a tot vorbit de false reduceri. Se poate verifica de exemplu cat era laptop-ul X pe o anumita data?
Iulian Stanciu: Exista soft-uri care iti permit sa faci asta (...) Cel mai simplu este totu