Euroweb România, parte a grupului de telecomunicaţii Turk Telekom, va finaliza acest an cu venituri în creştere, de circa 5%, compania ajungând, după patru ani de scăderi, să înregistreze o cifră de afaceri în creştere, a declarat, ieri, Stuart Evers, CEO al companiei din ţara noastră.
În perioada 2008-2011, Euroweb a înregistrat scăderi de patru milioane de euro ale cifrei de afaceri, ajungând de la aproape 13 milioane de euro în 2008, la opt milioane de euro, pentru anul precedent.
Evers ne-a declarat: "Principala provocare pe care am avut-o în acest an a fost legată de obiectivul de a creşte afacerea, după câţiva ani în care criza economică a încetinit activitatea companiei. Din 2008 şi până în 2011 am înregistrat, în fiecare an, o scădere a veniturilor şi am pierdut patru milioane de euro în cifra de afaceri. Cauzele acestei scăderi sunt multiple, economia instabilă fiind principalul motiv. De asemenea, România este o piaţă dificilă, tarifele pentru internet practicate aici sunt printre cele mai scăzute din lume şi este dificil să creşti afacerea în aceste condiţii".
* Strategie nouă de afaceri şi un buget de investiţii de 12 milioane de euro
CEO-ul Euroweb România este de părere că, pentru a rezista într-un mediu economic dificil, este nevoie constant de ceva nou, iar compania tocmai şi-a schimbat modul de a face afaceri. Stuart Evers ne-a mai spus: "Bineînţeles, cu toţii vrem să ne creştem afacerile, iar pentru asta e nevoie mereu de ceva nou. De aceea, din acest an, facem lucrurile altfel. Am angajat mai mulţi oameni în echipa de vânzări, răspundem mai rapid şi mai atent la nevoile clienţilor, oferindu-le răspuns la solicitările lor mai rapid decât o făceam în trecut. Am investit mult în interior, iar aceste lucruri nu se văd la suprafaţă, dar se vor vedea în rezultatul final".
Euroweb a angajat circa 10 salariaţi în acest an,