GEFCO aniversează şapte ani de la intrarea pe piaţa din România, perioadă în care s-a impus pe piaţa locală de logistică şi transport şi a contribuit la dezvoltarea accelerată pe care a cunoscut-o acest domeniu în ţara noastră, susţine un comunicat de presă remis redacţiei.
Rezultatele obţinute au urmat un continuu trend ascendent, cu o cifră de afaceri care a ajuns de la 5,2 milioane de euro în 2006 la 43,3 milioane de euro în 2011.
"Ritmul de creştere în ultimii 7 ani a fost foarte bun pentru GEFCO România, reuşind să formăm o echipă solidă şi experimentată şi să dezvoltăm parteneriate pe termen lung cu clienţii şi furnizorii noştri. Poziţia pe care o avem astăzi pe piaţă este rezultatul direct al calităţii serviciilor oferite şi al capacităţii noastre de inovare pentru a găsi soluţia optimă pentru fiecare partener. Planurile noastre de viitor vizează investiţiile în resurse umane, deschiderea de noi locaţii pentru o mai bună acoperire geografică în România, fiind o ţară de perspectivă, inclusiv datorită poziţionării optime pentru tranzit, în special prin legătura pe care o oferă pentru Uniunea Europeană cu Estul. Nu în ultimul rând, aşa cum ne-am obişnuit partenerii în tot acest timp, vom continua să implementăm local noi soluţii şi scheme pentru optimizarea serviciilor oferite - desigur, la baza planurilor noastre rămân necesităţile logistice pe care le au clienţii noştri", a declarat Christophe de Korver, Director General GEFCO România.
F. A. GEFCO aniversează şapte ani de la intrarea pe piaţa din România, perioadă în care s-a impus pe piaţa locală de logistică şi transport şi a contribuit la dezvoltarea accelerată pe care a cunoscut-o acest domeniu în ţara noastră, susţine un comunicat de presă remis redacţiei.
Rezultatele obţinute au urmat un continuu trend ascendent, cu o cifră de afaceri care a ajuns de la 5,2 milioane de euro în 20