Magazinele online care au implementat promoţii de Black Friday şi-au majorat vânzările cu 325% faţă de ziua anterioară, conform datelor din sistemul PayU.
Faţă de Black Friday de anul trecut, numărul mai mare de magazine participante la Black Friday a dus la o creştere a numărului de tranzacţii de 104% pe 23 noiembrie faţă de 25 noiembrie 2011, conform comunicatului de presă.
Cele mai mari creşteri au fost înregistrate de segmentul IT&C, românii cheltuind vineri cu 307% mai mult pentru produse din această categorie faţă de alte zile ale săptămânii trecute. Din acelaşi segment provine şi tranzacţia cu cea mai mare valoare, însumând 6900 de euro.
Alte creşteri importante au avut loc şi pe segmentul site-urilor de reduceri (61%), jucării, cărţi, bijuterii (20%) în timp ce creşteri moderate au fost observate în categoria fashion (8%).
În ceea ce priveşte valoarea medie a unei comenzi cu plata online, creşteri semnificative s-au manifestat in industria IT&C, de la 118 euro la 138 de euro, în timp ce pentru alte categorii de produse, coşul mediu nu a înregistrat evoluţii semnificative.
F.A. Magazinele online care au implementat promoţii de Black Friday şi-au majorat vânzările cu 325% faţă de ziua anterioară, conform datelor din sistemul PayU.
Faţă de Black Friday de anul trecut, numărul mai mare de magazine participante la Black Friday a dus la o creştere a numărului de tranzacţii de 104% pe 23 noiembrie faţă de 25 noiembrie 2011, conform comunicatului de presă.
Cele mai mari creşteri au fost înregistrate de segmentul IT&C, românii cheltuind vineri cu 307% mai mult pentru produse din această categorie faţă de alte zile ale săptămânii trecute. Din acelaşi segment provine şi tranzacţia cu cea mai mare valoare, însumând 6900 de euro.
Alte creşteri importante au avut loc şi pe segmentul site-urilor de reduceri (61%), jucării, c