Compania CSI România, furnizor de soluţii de paletizare şi manipulare pentu industria bunurilor de larg consum, printre ai cărei clienţi se află giganţi precum Procter & Gamble, JTI sau PepsiCo, a realizat în primele nouă luni o cifră de afaceri de aproximativ 9 mil. euro, iar rulajul pentru întregul an este estimat la peste 12 mil. euro. Anul trecut compania a realizat o cifră de afaceri de aproximativ 14 milioane de euro (58,8 milioane de lei), potrivit datelor de la Ministerul Finanţelor Publice.
"După o primă jumăte de an în care evoluţia cifrei de afaceri a fost sub cea estimată în bugetul pentru acest an, am asistat la o revenire semnificativă în a doua parte a anului. Revenirea a fost determinată atât de volumul ridicat al comenzilor primite de la firma mamă, CSi Industries, cât şi de cel legat de terţi", a declarat Daniel Măluţan, general manager al CSI România.
Compania spune că trendul pieţei se menţine scăzut pe piaţa internă şi Europa, însă domeniul înregistrează o creştere semnificativă în America de Sud. Conducerea CSI România anticipează pentru anul următor o uşoară creştere a pieţei interne şi a celei europene şi de asemenea vede o evoluţie bună a zonei America de Nord.
CSI România produce sisteme de transport, manipulare sau depozitare, în special a produselor ambalate pentru industria FMCG (Fast Moving Consumer Goods). Anul trecut, peste 95% din vânzările companiei se realizau la export pentru clienţi ca Procter & Gamble, British American Tobacco, PepsiCo sau JTI.
În prezent, compania derulează la Cluj o investiţie de circa 6 mil. euro pentru construirea unei noi facilităţi de producţie şi dotării acesteia cu echipamentele necesare. Fabrica CSI din Cluj-Napoca va fi dezvoltată pe o suprafaţă totală de 10.000 de metri pătraţi, iar termenul de finalizare a proiectului este prevăzut pentru anul viitor, conform unor informa