Decorațiunile din mall-ul AFI Palace Cotroceni vor primi, în acest an, o atenție specială. În total, peste 500.000 euro va cheltui centrul comercial pentru „atmosfera de primire” a vizitatorilor în cea mai aglomerată perioadă din an.
Astfel, pe lângă tradiționalii brazi de Crăciun decorați în spiritul „Magiei Crăciunului”, AFI Palace Cotroceni a dezvoltat un parteneriat cu studenții Masteratului de Design din cadrul Facultății de Arte care vor expune pe culoarele mall-ului creațiile inspirate din conceptul MEGA Fashion. Inițiativa își propune să ofere o experiență inedită vizitatorilor care vor avea ocazia sa vadă zilnic pe coridorul Champs Elisee 20 de brazi neconvenționali. De asemenea, decorațiunile brazilor tradiționali vor păstra aceeași linie, întărind conceptul MEGA Fashion adaptat perioadei sărbătorilor de iarnă.
Startul sărbătorilor de iarnă coincide, anul acest,a cu aniversarea a trei ani de la deschiderea AFI Palace Cotroceni, eveniment marcat printr-o serie de evenimente, spectacole, concerte și tombole cu mii premii puse la dispoziția vizitatorilor. Reducerile și ofertele retailerilor din mall sunt în plină desfășurare și în fiecare săptămână au loc activități speciale pregătite atât pentru cei mici, cât și pentru adulți.
AFI Palace Cotroceni a înregistrat de la an la an creșteri ale traficului, în primele luni ale acestui an având o medie zilnică de 53.000 de vizitatori în timpul săptămanii şi de peste 75.000 de vizitatori în weekend.
Vânzările retailerilor din mall au depăşit, la trei ani de la deschidere, peste 500 de milioane de euro.
„Trăim vremuri în care atât așteptările clienților cât și competiția te obligă să devii mai bun și să-ți depășești limitele. Acesta este unul dintre motivele pentru care chiriașii din AFI Palace Cotroceni îndeplinesc condiții foarte stricte și în continuare preferăm să menținem ștafeta