Cu ocazia Black Friday 2012, vânzările de produse electrocasnice şi produse IT au explodat pe piaţa românească aducând vânzări record pentru Altex sau Flanco.
Într-un comunicat de presă al celor de la Altex, remis de mediafax, se precizează că „”În topul vânzărilor s-au situat televizoarele LED, frigiderele, maşinile de spălat, urmate de laptopuri şi tablete”. Cei de la Altex au reuşit în cele trei zile de campanie Black Friday, împreună cu Mediagalaxy, să vândă produse de 15 milioane de euro, menţionând că „cel mai mare volum a fost înregistrat în prima zi, pe 23 noiembrie, când vânzările au ajuns la 6 milioane de euro”.
Flanco a anunţat că a avut vânzări de 55 milioane lei (12,1 milioane euro la cursul BNR de vineri). Ei au precizat că cele mai căutate produse au fost televizoarele cu ecran plat, notebook-urile, tabletele, aparatele foto, maşinile de spălat şi produsele electrocasnice încorporabile.
Numărul mare de vizitatori a blocat site-urile unor retaileri, alte pagini au funcţionat cu dificultate, iar în cazul unor magazine stocurile multor produse s-au epuizat chiar după primele ore ale zilei de vineri. De asemenea, unele magazine fizice de electronice şi electrocasnice au fost vineri aglomerate.
Black Friday este o sărbătoare americană anuală care a reuşit să se impună pe majoritatea pieţelor din lume. Cu acestă ocazie marile magazine se întrec în a oferi preţuri şi reduceri cât mai bune, astfel încât să atragă clienţi cât mai mulţi şi implicit profituri considerabile.
Cu ocazia Black Friday 2012, vânzările de produse electrocasnice şi produse IT au explodat pe piaţa românească aducând vânzări record pentru Altex sau Flanco.
Într-un comunicat de presă al celor de la Altex, remis de mediafax, se precizează că „”În topul vânzărilor s-au situat televizoarele LED, frigiderele, maşinile de spălat, urmate de laptopuri şi tablete”