Pe motiv că se va putea ajunge în Portul Constanța mai ușor, Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale a alocat peste două milioane de euro pentru reabilitarea unui pasaj rutier. Sursa: Feri Predescu
1 /.
Potrivit anunțului de atribuire a lucrării, firma Vega'93 SRL- un cunoscut sponsor al PSD-ului și abonat la banii destinați reabilitării drumurilor pe vremea guvernării social-democraților, se va ocupa de reabilitarea podului care duce în Portul Constanța- obiectiv ce urmează să treacă în subordinea Primăriei Constanța condusă de edilul Radu Mazăre.
În decursul anilor, podul a tot fost transferat de la Primăria Constanţa către Ministerul Transporturilor şi viceversa, iar lucrările nu s-au mai efectuat.
Presa a relatat că fostul ministru al Comunicaţiilor, Dan Nica (PSD), ar fi primit chiar şi o vila cadou de la patronii Vega 93. Iar, pe vremea cand PSD şi PNL nu erau pe aceeaşi mână, primul ministru de la acea vreme-Călin Popescu Tăriceanu, prin intermediul şefului Autoritaţii de Control a Guvernului, Cristian David vorbea despre societatea Vega 93 că era “firma cu abonament” la contractele cu statul încredinţate fără licitaţie.
Cadou pentru Mazăre
După alegeri, USL a pregătit o bombă: ruperea unei părţi din Constanţa şi Mamaia şi transformarea ei într-un uriaş "dutyfree". TVA zero, plus o sumedenie de facilităţi fiscale. Asta propun parlamentarii PSD.
În timp ce Ministerul Transporturilor va pierde o sursă financiară consistentă, municipalitatea îşi va umfla bugetul cu câteva milioane de euro, managementul privat nu va fi introdus, iar influenţa politică a edilului va spori.
Citiți și: Mazăre se vrea stăpân peste portul Constanța. Ponta și-a dat deja acordul, deși a stabilit cu FMI că pune manager străinEXCLUSIV. USL rupe o parte Constanţa de România Statul-cazinou al lui Mazăre | VIDEO