După ce a participat la târgurile de turism de la Londra şi Bucureşti, Primăria se pregăteşte să ducă vestea Sibiului la târgul de turism din Viena, care va avea loc în perioada 10-13 ianuarie 2013, şi cel din Stuttgart, care se va desfăşura în perioada 12 – 20 ianuarie 2013.
Sibiul a participat la târgul din Londra, care a avut loc în perioada 5-8 noiembrie. Potrivit reprezentanţilor Primăriei Sibiu, atât operatorii din turism cât şi turiştii au solicitat, cel mai frecvent, o prezentare generală a destinaţiei turistice Sibiu, în contextul geografic regional al Transilvaniei. La acest târg au fost distribuite 350 de unităţi de materiale de promovare a oraşului şi a unităţilor de cazare din municipiul Sibiu.
În perioada 15-18 noiembrie, Sibiul a fost prezentat la Târgul de Turism al României, standul municipiului fiind personalizat cu tema barocului, temă sub care s-au încadrat proiectele culturale co-finanţate de municipalitate anul acesta. În cele patru zile ale târgului echipa Primăriei a distribuit peste 7.000 de materiale care au inclus broşurile de prezentare ale Sibiului şi ale traseelor Sibiu Baroc Update, DVD-uri de promovare şi hărţi ale oraşului. Standul a fost animat în permanenţă de vizitatori, dar şi de concertele susţinute de Big Band şi Guilty Lemon. Designul standului a recreat imaginea Pieţei Mari din Sibiu, cu lumini de festival.
Turiştii au fost interesaţi de evenimente şi posibilităţile de petrecere a timpului liber în Sibiu, dar şi despre posibilităţile de cazare.
După ce a participat la târgurile de turism de la Londra şi Bucureşti, Primăria se pregăteşte să ducă vestea Sibiului la târgul de turism din Viena, care va avea loc în perioada 10-13 ianuarie 2013, şi cel din Stuttgart, care se va desfăşura în perioada 12 – 20 ianuarie 2013.
Sibiul a participat la târgu