Valoarea vanzarilor magazinelor online din SUA, de Black Friday, a depasit, pentru prima data in istorie, nivelul de un miliard de dolari.
Vanzarile online s-au majorat cu 26 la suta de Black Friday, in comparatie cu anul trecut, valoarea totala ajungand la 1,04 miliarde de dolari, fata de 816 milioane de dolari in 2011, relateaza Reuters.
Amazon.com a fost cel mai vizitat magazin online de Black Friday si a avut si cea mai mare rata de crestere a numarului de vizitatori, in comparatie cu ziua similara din 2011. Site-ul Wal-Mart Stores a fost pe locul doi, urmat de Best Buy, Target si magazinul Apple.
Continutul digital si abonamentele de tot felul, inclusiv cartile electronice, muzica digita si continutul video, au inregistrat cea mai mare crestere, cu 29 la suta peste nivelul de anul trecut.
Comertul online reprezinta sub 10 la suta din totatul din Statele Unite, insa se afla in continua crestere, clientii fiind atrasi de preturile mai scazute decat intr-un magazin conventional, precum si de o gama mai larga de produse disponibila.
Avand in vedere recordul inregistrat de Black Friday, analistii se asteapta la vanzari mari si de Cyber Monday (prima zi de luni dupa Black Friday). Peste 129 de milioane de americani planuiau sa faca si luni cumparaturi, in comparatie cu 123 de milioane anul trecut, potrivit unui sondaj.
Valoarea vanzarilor magazinelor online din SUA, de Black Friday, a depasit, pentru prima data in istorie, nivelul de un miliard de dolari.
Vanzarile online s-au majorat cu 26 la suta de Black Friday, in comparatie cu anul trecut, valoarea totala ajungand la 1,04 miliarde de dolari, fata de 816 milioane de dolari in 2011, relateaza Reuters.
Amazon.com a fost cel mai vizitat magazin online de Black Friday si a avut si cea mai mare rata de crestere a numar