Principalii retaileri de produse IT&C au anuntat duminica seara vanzari peste asteptari cu ocazia campaniei de shopping Black Friday 2012, derulata in perioada 23-25 noiembrie. Altex Romania a anuntat ca a inregistrat la finalul celor trei zile de reduceri vanzari record de peste 15 milioane de euro in magazinele Altex si Media Galaxy. Flanco a anuntat vanzari de 55 milioane lei (n.a 12,1 milioane euro) cu 80% mai mult decat la prima editie, pe o suprafata de vanzare cu 20% mai mare decat anul trecut. De asemenea, conducerea retailerului online eMag a anuntat sambata pentru HotNews.ro ca a vandut produse in valoare de peste 12 milioane euro de Black Friday.
"Consumatorul roman si-a construit un orizont de asteptare in legatura cu Black Friday si cand nu a mai gasit online ofertele pe care le cauta, s-a orientat catre magazine, asta ne demonstreaza ciferele. Au existat magazine din orasele mari - Cluj, Constanta, Bucuresti, Timisoara - care au vandut si 500.000 de euro in cele trei zile de promotii", a declarat Dan Ostahie, presedinte &CEO Altex.
In cadrul acestui lant de magazine, cele mai cautate produse de Black Friday au fost televizoarele LED, produsele IT, frigiderele si masinile de spalat.
Cel mai mare volum de vanzari a fost inregistrat in ziua de 23 noiembrie, vineri, a doua zi ca volum de vanzarii fiind ziua de 25 noiembrie, duminica, au mai comunicat oficialii Altex.
Si retailerul Flanco sustine ca vanzarile cu ocazia Black Friay au depasit asteptarile.
"Am mobilizat resurse importante in zona operationala, avand experienta anului trecut, iar avantajele competitive s-au convertit in rezultate de vanzari mai mari decat estimarile.", a declarat Violeta Luca, CEO Flanco.
Conform oficialilor Flanco, in acest an, stocul produselor din oferta Black Friday a numarat peste 230.000 de unitati pentru 1.000 de repe