Flanco, al treile retailer electroIT de pe piata locala, a inregistrat vanzari de 55 milioane de lei (aproximativ 12,1 mil. euro) in weekendul de Black Friday (23-25 noiembrie), cu 80% mai mult decat anul trecut, la prima editie romaneasca la acestui eveniment de cumparaturi.
De asemenea, suma este cu 10 milioane de lei (2,1 mil. euro) peste asteptarile initiale ale conducerii companiei.
Peste 500.000 de vizitatori au trecut pragul magazinelor Flanco, iar dintre acestia, 100.000 de consumatori au ales cel putin un produs din oferta Black Friday in cele trei zile de campanie. Magazinele Flanco au o suprafata de vanzare cu 20% mai mare comparativ cu noiembrie anul trecut.
"Am mobilizat resurse importante in zona operationala, avand experienta anului trecut, iar avantajele competitive s-au convertit in rezultate de vanzari mai mari decat estimarile", a declarat Violeta Luca, CEO Flanco. Vanzari cat intr-o luna intreaga Stocul produselor din oferta Black Friday a numarat peste 230.000 de unitati pentru 1.000 de modele incluse in campanie, cu reduceri intre 10% si 60%. In prima zi de campanie Black Friday, magazinele Flanco au generat vanzari cat intr-o luna intreaga.
Cele mai cautate produse din oferta Black Friday au fost televizoarele cu ecran plat, notebook-urile, tabletele, aparatele foto, masinile de spalat si produsele electrocasnice incorporabile. Citeste si:Black Friday in primele ore la Flanco: Vanzarile au fost de 30 de ori mai mari decat intr-o zi obisnuitaBlack Friday aduce mai multi clienti si in offline: trafic cu 20% mai mare in cel mai popular mall din BucurestiFlanco estimeaza vanzari de 10 mil. euro in trei zile de Black Friday
Produsele scumpe au inregistrat o crestere semnificativa a ponderii in mixul de vanzari. Astfel, achizitiile de ultrabook-uri au reprezentat 15% din totalul vanzarilor, fata de 2-3% in noiem