Flanco a înregistrat încasări de 12 milioane de euro, în cea mai aglomerată zi de cumpărături
Altex şi Mediagalaxy au vândut produse în valoare de 15 milioane de euro
Cifrele din online arată o explozie atât a valorii, cât şi a numărului tranzacţiilor
Cea mai mediatizată zi din ultima perioadă, Black Friday sau Vinerea Neagră mai pe româneşte, tradiţie de cumpărături adusă de la americani, a trecut. A fost un succes pentru unii, în special retailerii, a adus dureri de cap pentru alţii, cu precădere clienţii.
Pentru doar a doua ediţie a acestei zile incendiare de cumpărături, Black Friday-ul românesc a fost neaşteptat de bun pentru retaileri. Mai ales pentru cei din electro-IT, categoria de comercianţi care au adus, pentru prima dată în România, acest concept anul trecut.
Au înregistrat vânzări peste prognozele proprii făcute, în zilele premergătoare celei de vineri, 23 noiembrie. Flanco a vândut peste aşteptări, Altex a vândut de asemenea mult, iar eMag a fost nevoit să suplimenteze stocurile cu produse la preţ de Black Friday, chiar la jumătatea zilei.
Flanco a anunţat rezultate de vânzări peste aşteptări pentru campania Black Friday 2012, care s-a întins pe tot weekendul trecut, 23-25 noiembrie. Astfel, pentru evenimentul de shopping iniţiat de Flanco şi eMag în 2011, Flanco a înregistrat vânzări de 55 milioane de lei (aproximativ 12 milioane de euro), cu 80% mai mult decât la prima ediţie, pe o suprafaţă de vânzare cu 20% mai mare decât anul trecut. Doar în prima zi de campanie Black Friday, magazinele Flanco au generat vânzări cât într-o lună întreagă.
Grupul Altex, format din reţeaua de magazine Altex, şi Mediagalaxy au scos un rezultat lăudabil, în urma acestei campanii, care s-a desfăşurat ca şi la Flanco, pe parcursul întregului weekend. Rezultatele agregate ale celor două lanţuri de magazine indică o valoare a vâ