Intermediarea în asigurări (brokerajul) a crescut în primele nouă luni ale acestui an, atât în valoare absolută, cât şi ca procentaj din totalul industriei.
Acest lucru arată că firmele de brokeraj sunt tot mai prezente în piaţă, consumatorii alegând să încheie asigurări prin intermediul brokerilor. Ponderea brokerilor în total piaţă a ajuns la 40%. Avantajele clienţilor care lucrează prin intermediul brokerului sunt o mai bună comparaţie a ofertelor şi posibilitatea de a obţine un raport bun între calitate şi preţ.
Invitaţi: Liviu Huluţă, coordonator marketing Europa Centrală şi de Est şi CSI, Marsh, Alex. Roşca, redactor şef, publicaţiile PRIMM.
Emisiunea Ora de risc din 27 noiembrie 2012
Intermediarea în asigurări (brokerajul) a crescut în primele nouă luni ale acestui an, atât în valoare absolută, cât şi ca procentaj din totalul industriei.
Acest lucru arată că firmele de brokeraj sunt tot mai prezente în piaţă, consumatorii alegând să încheie asigurări prin intermediul brokerilor. Ponderea brokerilor în total piaţă a ajuns la 40%. Avantajele clienţilor care lucrează prin intermediul brokerului sunt o mai bună comparaţie a ofertelor şi posibilitatea de a obţine un raport bun între calitate şi preţ.
Invitaţi: Liviu Huluţă, coordonator marketing Europa Centrală şi de Est şi CSI, Marsh, Alex. Roşca, redactor şef, publicaţiile PRIMM.
Emisiunea Ora de risc din 27 noiembrie 2012