În condițiile în care circuitul profesionist e în vacanță, cel mai remarcabil eveniment al lunii decembrie îl reprezintă turneul latino pe care Roger Federer îl va efectua în trei țări din America de Sud. Și nu singur, ci însoțit de un mic grup de jucători foarte relevanți din ATP și WTA, care vor face, la rândul lor, parte din diversele meciuri demonstrative. Printre ei: Tsonga, Ferrer, frații Bryan, Serena, Wozniacki, Azarenka și Sharapova.
Programul elvețianului este, fără doar și poate, destul de încărcat: 6 meciuri în opt zile, în trei țări diferite.
Dincolo de buzz-ul creat de apariția lui Federer în această zonă, în care se bucură de o susținere fantastică, e de notat că turneul este o veritabilă demonstrație de marketing sportiv. Trei sponsori diferiți îl vor însoți pe elvețian: Gillette “oferă” meciurile din Brazilia, Nokia, pe cele din Argentina, iar cel din Columbia e adus de BanColombia.
Succesul financiar este deja asigurat, și asta cu mult înainte ca RF să fi pus piciorul pe pământ sud-american.
Citește detalii despre turneu, despre rețeta financiară și explicații despre motivul pentru care Federer n-a mai ajuns la Abu Dhabi, în continuarea articolului de pe treizecizero.ro
În condițiile în care circuitul profesionist e în vacanță, cel mai remarcabil eveniment al lunii decembrie îl reprezintă turneul latino pe care Roger Federer îl va efectua în trei țări din America de Sud. Și nu singur, ci însoțit de un mic grup de jucători foarte relevanți din ATP și WTA, care vor face, la rândul lor, parte din diversele meciuri demonstrative. Printre ei: Tsonga, Ferrer, frații Bryan, Serena, Wozniacki, Azarenka și Sharapova.
Programul elvețianului este, fără doar și poate, destul de încărcat: 6 meciuri în opt zile, în trei țări diferite.
Dincolo de buzz-ul creat de apariția lui Federer în această zonă, în care se bucur