Aerotravel Lufthansa City Center a înregistrat, la sfârşitul lui octombrie 2012, încasări de 137 de miloane de lei cu 18% cu mult comparativ cu aceeaşi lună a anului precedent, când a fost raportată o cifră de 112 milioane de lei facturaţi.
"Aerotravel se situează între primele 3 agenţii de turism din piaţă ca cifră de afaceri şi, conform IATA, pe primul loc în vânzarea de bilete de avion, raportat la vânzările din ultimele două semestre", potrivit unui comunicat al companiei.
Creşterea semnificativă a cifrei de afaceri se datorează şi vânzărilor înregistrate în sezonul estival la produsele de leisure. Cele mai semnificative rezultate înregistrate în acest sens sunt vânzările pentru insula Skiathos, un produs propriu Aerotravel, unde s-a semnalat o creştere cu 62% a numărului de pachete de vândute, de la 870 în anul precedent, la 1400 anul acesta. Creşterea numărului de pachete vândute s-a datorat şi deschiderii unei noi linii de operare din Cluj-Napoca. În 23 iunie anul acesta a fost inaugurat zborul charter ce a efectuat pe toată perioada verii curse directe de pe aeroportul din Cluj-Napoca.
Creşteri importante s-au înregistrat şi pe segmentul croazierelor unde se estimează un număr de 3000 de pachete vândute până la finalul anului, în creştere cu 50% raportat la anul precedent. Ca şi itinerarii, 95% din volume s-au concentrat pe Marea Mediterană, Marea Nordului şi Baltică. Restul pe Caraibe, Alaska şi marea Chinei.
Antonio Niţu, Director General Aerotravel Lufthansa City Center, a declarat: "Anul 2012 a fost unul de creştere şi dorim să susţinem acest trend prin lansarea de noi produse. În acest sens am lansat un nou charter pentru Lefkada, Sivota şi Parga, destinaţii din Grecia mai puţin cunoscute de turiştii români, dar foarte apreciate de cei străini. Am început deja rezervările pentru aceste destinaţii în sistem early booking pentr