Elevii Paul Cioloca, clasa a V-a, şi Anamaria Tomolea, clasa a VIII-a din cadrul Gimnaziului de Stat “Mirona” din Reghin au obţinut, în cadrul concursului “Evaluare în educaţie”, la Limba şi literatura română, punctajul maxim, considerat astfel, la nivel naţional. Cu toate că subiectele din acest an au avut un grad mai ridicat de dificultate, din cauza cerinţelor interdisciplinare existente, elevii s-au descurcat foarte bine şi aşteaptă cu nerăbdare să participle la următoarele competiţii. Pentru ei, nu este decât o continuă întrecere cu sinele…
Paul Cioloca, rezultate bune, de fiecare dată
Paul Cioloca, spune că de mare ajutor au fost caietele de vacanţă şi fişele de lectură date de d-na profesoară Zoe Pîrâianu. În acest an, subiectele au inclus şi întrebări din alte discipline, lucru care i-a surprins pe elevi. Cu toate acestea, Paul nu a fost deloc dezavantajat, obţinând 100 de puncte. “Am participat la concursuri în fiecare an şi în clasa a III-a, am mai obţinut 100 de puncte la acelaşi concurs” îşi aduce aminte Paul. În clasa a IV-a, a obţinut 96 de puncte şi, în general, toate rezultatele oţinute de elev, depăşesc 90 de puncte. Îi plac aproape toate materiile, însă preferă limba română şi matematica. Următorul concurs la care va participa este olimpiada, apoi, etapa următoare a evaluării. O problemă sesizată de copii este faptul că nu pot participa la mai multe olimpiade pentru că datele acestora coincid.
“După fiecare concurs, învăţăm ceva”
“Eu am fost surprinsă că am făcut 100 de puncte pentru că nu mă aşteptam. Sunt foarte mândră iar rezultatul m-a luat prin surprindere”, a explicat Anamaria Tomolea, elevă în clasa a clasa a VIII-a. Ea a obţinut tot punctajul maxim. Nici pentru ea noile valenţe ale subiectelor nu au constituit o piedică. Din contră, subiectele la gramatică i s-au părut accesibile oricui. “Având în vedere rezultatele