Companiile acorda, mai ales in criza, o importanta crescuta departamentelor de vanzari, iar oamenii pregatiti in acest domeniu pot fi personajele cheie in depasirea momentele de dificultate economice. In vanzari trebuie sa ai fler, insa si pregatirea este extrem de importanta, a declarat intr-un interviu acordat Wall-Street.ro de catre Madalina Pascu, managing director la Salestrust.eu.
In Romania ultimilor 22 de ani a functionat credinta ca oricine are carisma si este bine conectat, sau invers, poate vinde orice, oricui. Si, pana la un punct, s-a dovedit ca aceste doua conditii, odata indeplinite, pot genera succesul.
“Sunt multe lucruri si calitati pe care trebuie sa le ai in vanzari decat efectiv capabilitatea de a livra o informatie. Cand lucrezi in vanzari trebuie sa parcurgi etape importante, de la a invata produsul la a sti cum sa iti imparti eficient harta punctelor de vanzare la care trebui sa ajungi”, a declarat Madalina Pascu (foto), managing director la Salestrust.eu, compania care a introdus pe piata de training din Romania calificarea internationala pentru vanzari si business development ISMM - The Institute of Sales & Marketing Management.
Cu o vechime de 100 de ani, ISMM ofera calificarea profesionala pentru o cariera in acest domeniu, cu recunoastere pe cinci continente. Din August 2012, ISMM a fost selectat la Bruxelles standardul European de referinta pentru dezvoltarea unei cariere in vanzari.
Cui se adreseaza programul Programul de pregatire in vanzari se adreseaza tinerilor care isi doresc o cariera in vanzari, dar si celor cu experienta in orice alt domeniu care tind catre o schimbare.
“Programul se adreseaza tuturor oamenilor care vor sa aiba o cariera in vanzari, din orice industrie. Pot sa fi fost medici inainte, de exemplu, si sa isi doreasca o schimbare. Singura cerinta este sa aiba studii superioare”, sp