Romani care au stat la miezul noptii sau la 5-6 dimineata "dand refresh" site-urilor retailerilor, stocuri epuizate rapid, site-uri blocate, sute sau chiar mii de materiale de presa…rezultatul final a dus la vanzari de sute de mii de produse in valoare de peste 50 de milioane de euro. “Un spectacol", asa ar putea fi caracterizata editia romaneasca din acest an a Black Friday, exact cum si-au dorit cei care au dus in 2011 acest concept de cumparaturi de pe piata americana.
“Anul tecut, cand am adus acest eveniment in Romania, am facut-o pentru ca simteam ca retailului autohton ii lipsea ceva. Ca sa se scuture din amortire si sa ii convinga pe romanii sa investeasca in bunuri cu utilizare pe termen lung, ii trebuiau niste evenimente de shopping bine organizate, care sa aduca insa si ceva in plus: factorul de spectacol. Asta ne-am propus noi cu Black Friday si se pare ca am avut dreptate si a functionat: asa imi explic de ce anul acesta au intrat in hora Black Friday jucatori din cele mai neobisnuite zone cu putinta: de la companii imobiliare la antreprenori de pompe funebre”, a declarat pentru Wall-Street.ro, Iulian Stanciu (foto sus), directorul general al eMag, retailer online care impreuna cu Flanco a adus anul trecut evenimentul american de cumparaturi Black Friday pe piata romaneasca.
De altfel, eMag si Flanco fac parte din grupul de companii conduse de Iulian Stanciu (eMag, Flanco Retail si Network One Distribution) in care managerul este si actionar. Reduceri online si offline pentru haine, vopsea, mobila sau produse financiare Astfel, daca anul trecut promotiile de Black Friday au fost oferite de doar cativa retaileri IT&C precum eMag, Flanco, Altex, Domo, Koyos sau Evomag, anul acesta au existat reduceri si pentru domenii precum moda, turism, carte, mobila, vopsea, financiar, media&publicitate, cosmetice, home&deco si chiar pentru produse ero