Aseară, în cadrul galei Premiilor de Excelenţa IAA, care a avut loc la Palatul Cesianu-Racoviţă, Maria Tudor (Managing Director Zenith Media) a fost desemnată Personalitatea Anului în Marketing şi Comunicare. Aceasta a fost aleasă de către cei prezenţi la gală, dintre cei 19 câştigători ai acestei ediţii.
Premiile de Excelenţă IAA reprezintă un demers al asociaţiei de a recunoaşte, promova şi recompensa public persoanele care au contribuit la ridicarea standardelor profesionale şi etice în industria de comunicare din România. Cele 88 de nominalizări au fost analizate şi evaluate de trei comitete de jurizare distincte: Consiliul Director IAA, Senatul IAA şi un comitet format din laureaţi ai ediţiilor anterioare.
Maria Tudor, Managing Director Zenith Media, a fost desemnată „Personalitatea Anului în Marketing şi Comunicare”. Aceasta a fost votată live, dintre câştigători, de către cei prezenţi la gală, printr-o soluţie oferită de Mediapost Hitmail. Gala a avut loc la Palatul Cesianu-Racoviţă şi a fost prezentată de Tudor Giurgiu.
Din dorinţa Comitetului IAA de a a adăuga valoare evenimentului, ediţia de anul acesta a suferit nişte modificări de structură: pentru prima dată au existat trei categorii distincte, în cadrul fiecărei dintre acestea oferindu-se premii pentru mai multe specializări profesionale.
La categoria Clienţi, au fost acordate cinci premii: Andrei Muşetescu, Fondator/ Director General CSOP a primit Premiul pentru Excelenţă în Cunoașterea Consumatorului, Gabriela Gălățanu, Grup BM Ciuc& Silva Heineken a primit Premiul pentru Excelenţă în Brand Management, Ecaterina Săfărica, Communications Associate Director Balkans, Turkey, Israel, Caucasus and Central Asia Republics a câştigat Premiul pentru Excelenţă în Relaţii Publice, Mona Nicolici, CSR Director Petrom şi Raluca Kisescu, Avon Cosmetics au împărţit Premiul pentru Excelenţ